We help the world growing since 2012

SHIJIAZHUANG TUOOU FAUSAGA MATERIALS TRADING CO., LTD.

Fa'afefea ona aloese mai le fa'aleagaina o mea faigaluega e ala i le tipiina o le CNC i le auala ma le mamafa o le tipiina o ipu

I le tipiina o ipu, o le tipiina o le NC o se tasi lea o auala masani, o lea e tatau ai ona tatou malamalama i le auala tipi aʻo malamalama i le tipiina o ipu, ina ia mafai ai ona tatou malamalama atoatoa i le tipiina o ipu.O le aso la, o le a ou faʻamatalaina nisi o malamalama i lenei matata, ina ia mafai ona tatou maua atili le malamalama ma le malamalama i lenei matata ma faʻateleina lo tatou malamalama.A matou faʻatinoina le tipiina o le NC, o nisi taimi o le tipiina o vaega o le a faʻaleagaina, o lea e tatau ai ona faia ni faiga e pulea ma puipuia.O le a se mea e tatau ona tatou faia?Ole fa'asologa la'ititi o lo'o mulimuli mai e tatau ona au'ili'ili ma fa'amatala auiliili.O faiga lelei e pulea ai le deformation o vaega tipi e masani lava e faapea:

afd80e5c73a7339e7ef1bfeac0e352ca3ca2a81f

1. O le mama o le okesene faʻaaogaina e tatau ona lava aua e fesoʻotaʻi ma pe lamolemole pe leai.Afai e le lava le mama o le okesene, o le a faʻafefete le vavae, lea o le a aʻafia ai le lelei o le vavae.

 

2. A uma ona tipiina le tele o mea faigaluega, aua le faanatinati e fufulu, ina ia mafai ona pulea lelei le deformation.

 

3. Afai o se ipu uʻamea manifinifi, e mafai ona faʻamafanafanaina i le lotoifale, poʻo le tau faʻafefe malulu e mafai ona faʻaopoopo muamua e totogi e tusa ai ma le umi, lautele ma le mafiafia o le vaega tipi.

 

4. O le perpendicularity sese i le va o le tipi tipi ma le uamea i luga o le ipu e tatau ona toetoe lava leai, o lona uiga, o le tipi tipi ma le sila uamea i luga e tatau ona tūsaʻo, a leai o le vaega tipi o le ai ai le itu sese.

 

5. O le mea faigaluega e faigofie ona faʻaleagaina e tatau ona tuʻu i le ogatotonu o le ipu atoa ma le mamao mamao mai le mea faigaluega.

 

6. Filifili se faʻasologa o le tipiina talafeagai ma filifili saʻo le tulaga o le faʻailoga e aloese ai mai le faʻaleagaina o le vaega tipi.


Taimi meli: Feb-28-2022